Sretan Božić

 

Imao sam namjeru napisati i objaviti jednu božićnu priču. Imao sam ideju za tu priču, ali ne i vremena. Nisam je stigao napisati pa samo mogu ostaviti link prošlogodišnje božićne priče koja je aktuelna i danas. Reklo bi se u školi da je to vanvremenska priča, hehe! Kliknite ovdje. A možete i ovdje. Sad vidim da je priča kratka i da sam tu dobru ideju mogao još malo razraditi. Izgleda da me vino prekasno zagrijalo, priča je objavljena tek u sitnih 03:29. Sjećam se da sam bio veseo kad sam pisao taj kratak tekst, a i snijeg je počeo padati. A možda sam mogao napraviti i specijal, kao u Simpsonima - Božić u MojBlog gradu. To bi bilo zanimljivo.

Eno, na televiziji se vrte božićni filmovi. Snijega ove godine nema. Zato postoje božićne priče, u njima bi bilo snijega. I ne samo snijega. Vina bi isto bilo, nekako decembar ne ide bez vina. Crvenog, dok ne pomaknu sat opet jedan krug naprijed i označe prelazak na gemišt.  Hm, možda da je objavim 31. decembra, a? Ali , sad ću napisati samo ono što sam mislio napisati ispod priče:

Sretan i veseo Božić želim svim posjetiocima ovoga bloga.

A pjesma za danas je očekivana - Joey Ramone,
Christmas (Baby Please Come Home)

Film, isto očekivan – Love Actually (klik, klik)

I puno smijeha i poklona ispod jelke...

Živjeli!

 



Mišu, sretan ti Božić!
Božićna čarolija je istinita, ima snijega! Ima, ima samo poželi i vjeruj...

http://www.imagesforme.com/show.php/277803_misicmaleni.jpg

:}*


Objavio/la uzorita (25. prosinac 2008 2:45:47)
Hvala ti, od srca... a film ću danas pogledati po, nemam pojma koji put, na talijanskoj TV... Kiss.)))
Objavio/la medeja7 (25. prosinac 2008 9:39:20)
Sretan Božić želim
blagoslov
:)
Objavio/la putuzatvorenisvijet (25. prosinac 2008 11:28:05)
de LOL!
Objavio/la nensy11 (25. prosinac 2008 14:11:45)
Sretan ti Božić želim sa snijegom ili bez njega :D :)))
Objavio/la nomen_nescio (25. prosinac 2008 15:12:14)
hvala luk! super si! znas.
Objavio/la Teta Dany (25. prosinac 2008 18:59:26)
Sretan Božić ovogodišnji, a može i prošlogodišnji (da paše uz priču), mislim da nikad nije kasno za čestitke i dobre želje.
Objavio/la sjena_ (25. prosinac 2008 21:27:06)
Sretan ti Božić Luče Mladi :))
Objavio/la Ithiriel (26. prosinac 2008 5:14:11)
Svako dobro za blagdane
Objavio/la Lucile (26. prosinac 2008 12:52:33)
Sretni i Beričetni Blagdani Mlada Kapulice, obilje Zdravlja i Sreće a neka osmijeh krasi tvoje lice :)
Objavio/la Gospar (27. prosinac 2008 11:48:39)
S R E T A N R O Đ E N D A N!
Ostavi nam koji kolačić...




Objavio/la uzorita (28. prosinac 2008 3:27:14)
Hvala. :)
Božićnu priču zapravo možeš napisati bilo kada. Erich Kastner se žalio u jednoj da ju je morao pisati usred ljeta i da mu je jako teško bilo tada pisati o snijegu. ;)
Ali volimo mi tebe i bez priče. :)

Sretan rođendan?
Neka ti je onda jako sretan!
Uživaj! :)
Objavio/la natuknica (28. prosinac 2008 9:46:39)
Dobar ti dan :))))))
Objavio/la janna (30. prosinac 2008 8:10:35)
Sretan Božić i sve najbolje u Novoj godini :))
Objavio/la trubica (31. prosinac 2008 22:53:05)
Godinu bez gorčine i s puno radosti ti želim! :)
Objavio/la natuknica (1. siječanj 2009 13:08:52)
Hvala svima! Novogodišnja priča je objavljena. Živjeli! :)
Objavio/la mladi luk (1. siječanj 2009 14:24:40)
Sve naj naj naj ti želim! :) neka oa godina donese samo ono dobro tebi a puno dobrih priča nama. :)
Objavio/la tonkica palonkica (1. siječanj 2009 14:41:18)
Umjesto trećeg nastavka

 

Napisao sam treći nastavak priče o Aliceu Cooperu, a u planu je bio i četvrti. Četvrti je trebalo da bude objavljen u četvrtak. Za isti dan zakazan je i koncert Alicea Coopera u Beogradu. Međutim, objavljeno je da je koncert otkazan. Razlog je slaba prodaja karata. Podsjetimo se da je početkom godine otkazan koncert grupe Smashing Pumpkins zbog istog razloga. Negdje je pisalo da je prodano samo 800 karata. Pa toliko proda i onaj Rambo Amadeus, samo što on na svojim nastupima ne odsvira nijednu pjesmu.

Police je napunio Ušće. Sting je u Novom Sadu imao više od 20 000 posjetilaca. 70 000 ljudi gledalo je Red Hot Chili Peppers i to na nekoj sremskoj livadi do koje nij ebilo lako doći pa su se kasnije čudili kako su svirali samo 85 minuta umjesto 3 sata i 85 minuta koliko obično traju koncerti. Lenny Kravitz je održao uspješan koncert u Areni. Pa čak i onaj Kaiser Chiefs. Za Depeche Mode se prodaju nekakvi vaučeri, i to šest mjeseci ranije, valjda da se tom događaju da na važnosti, kao da se svira na Mjesecu. Na Exitu su dobro prolazili razni beznačajni i dosadni izvođači. Čudno je da svi ti bendovi imaju toliko posjetilaca, a Alice Cooper otkazuje nastup. Pa čak ni Let 3 ne otkazuje.

Da je Alice kojim slučajem gostovao na nekom festivalu tada bi sve bilo prepuno njegovih "fanova", upravo onih koji misle da je Alice Cooper samo Poison i ništa više ni prije ni poslije toga. Alice bi bio najavljen kao jedan od najznačajnijih rok muzičara u povijesti, što on i je. Reklama je čudo. Da govno zamotate u papir u koji su obično zamotane ledene kocke, ljudi bi ga kupovali i jeli. Vjerujem da je prodaja najboljeg srpskog slatkiša medenog srca povećana otkako ga reklamira Jelena Karleuša. Apsurd, ali tako je.

Čitajući ovo, neko bi rekao da namećem svoj ukus, svoje mišljenje. Pa da je to i točno, bolje je nametati svoji ukus nego neukus, zar ne? A određene bendove nameću neki drugi, za novce. I dobro im ide, mnogi lako prihvaćaju. Teško da su ljudi koji idu na koncerte grupa navedenih u drugom odlomku stvarno nekakvi fanovi. Kako bi to rekao jedan moj prijatelj, ljudi su kao hruštevi (kebri, životinje s debelim krilima koje slabo lete) - idu tamo gdje im upališ svjetlo, ni sami ne znajući zašto baš tamo idu. Idu svi pa i oni. Većina. tako postupa. Riječ je o onima koji na koncerte idu između ostalog i zato da bi brže-bolje na Facebooku objavili slike da pokažu gdje su bili. Provedu se obično super, extra, sjajno, fenomenalno, genijalno i do jaja. Čak i ako jedva čekaju da koncert prođe jer dvije trećine pjesama nikad nisu čuli.

A da, počeo sam o priči. U dva nastavka je žurka u toku, pojavljuju se brojni muzičari, a onda slijedi i moj povratak. Međutim, samo treći nastavak ima 15 000 znakova i ja se pitam ko će to uopće čitati. Zato sam odustao od objavljivanja. Blog ipak zahtijeva kraću formu, a ne tekstove koji se čitaju 20 minuta. Ako neko ima želju da vidi o čemu se radi, poslaću mu mailom. Umjesto priče u četvrtak ću objaviti izmišljeni intervju s Aliceom Cooperom. Možda. Ako ne otkažem post.

A baš je šteta što Alice neće nastupati u Beogradu... Bio bi to odličan koncert.

 



i ja mislim da bi to bio jedan dobar koncert. i razlog za jedan dobar post usto. :)
nadam se da će biti druge prilike za Alicea. Hm, možda da počne reklamirati Medeno srce? :D
Objavio/la tonkica palonkica (2. prosinac 2008 0:52:43)
- Tonkica, ako bude svirao u blizini, evo mene :). Pa ja bih se odrekao medenog srca na tri godine da odem na koncert Alicea Coopera. Pa ta Karleuša nije dovoljno dobra ni za reklamiranje onih otrovnih bombona, a kamoli za takav slatkiš kao što je spomenuti :)).
Objavio/la mladi luk (2. prosinac 2008 0:57:09)
Luče, Luče, znaš da ćeš ti svoje obožavatelje uvijek imati, bez obzira na broj znakova u postu....
Objavio/la natuknica (2. prosinac 2008 6:44:28)
ha, ovo ti je dobro..AKO nekog zanima...a lijepo ti je natuknica napisala :D
Objavio/la frka (2. prosinac 2008 10:59:08)
Kazes: "Cudno je da svi ti bendovi imaju toliko posjetilaca, a Alice Cooper otkazuje nastup". Nije cudno, oni su ipak neusporedivo bolji od tog klauna. Da je mangup i profesionalac kakav se pravi da jeste svirao bi i za 100 ljudi sa kupljenim ulaznicama. Ali nije! Ne diraj Ramba, Rambo Amadeus je W. A. Mozart za A. C. ali ti to uopste ne mozes da razumes. To je visa matematika...
Objavio/la Rambo (Neregistriran) (2. prosinac 2008 13:28:13)
- Natuknice, znam ja da ima ljudi koji čitaju moje postove, pretjerao bih ako kažem da su to obožavatelji, ali tebi hvala što si tako napisala :). Međutim, otvoriti blog i vidjeti polukilometarsku priču odmah znači da je potrebno odvojiti puno vremena za čitanje, a i meni za pisanje, a lijen sam :)).

- Frka, hvala i tebi kao i Natuknici :). Trebao se četvrti dio poklopiti s odlaskom na koncert. A nisam znao da će ga otkazati, sad mi je i berlinski koncert prošao :)).

- Takozvani Rambo, neregistrirani, čitajući ovo što si napisao sasvim je logično zaključiti da bi se svako donekle normalan sramio potpisati pa si i ti izmislio nekakav nadimak po kojem niko nema pojma tko si i koji možeš mijenjati od bloga do bloga, od komentara do komentara, pa isto tako možeš pisati i lupetati. Zapanjuje tvoj muzički ukus i poznavanje organizacije koncerata, kao i idolopoklonstvo prema čovjeku koji već 20 godina luta misleći da je značajan autor. A kad netko uspoređuje Ramba i Alicea i pri tom za Alicea kaže da je klaun, onda su za njega i razlomci "viša matematika". I otkud ti je uopće palo na pamet da je Alice otkazao koncert? Ne očekujem odgovor, da ne pomisliš slučajno da ću se ja prepucavati s tobom po internetu...
Objavio/la mladi luk (2. prosinac 2008 15:36:50)
:)
Objavio/la selma (2. prosinac 2008 16:32:28)
http://www.lupapromotion.rs
http://www.lupapromotion.hr

Ista agencija nosila je organizaciju Alicea i Depecha. Pod prvim linkom piše da je organizator uredno platio bendu nastup i da sami snose troškove otkazivanja. Tu su još i troškovi same organizacije koncerta koje Lupa kao nositelj projekta više nije bila u mogućnosti financirati, a s obzirom na slab odaziv publike. Vjerujem da je zato koncert i otkazan. Sva marketinška djelovanja unaprijed su dogovorena strogim ugovorima, ona su jednostavno u paketu sa izvođačima, postoje kriteriji koji se moraju zadovoljiti. Vjerujem da se navedena agencija i držala ugovora jer slovi kao vrlo profesionalna. I ne bi ulazili u takav deal da nisu bili sigurni u pozitivan odaziv.

Jasno je da je u reklami sve, to je posve jasno, bez reklame danas ništa ne prolazi, to i je najveći problem ovog svijeta. Ljudi su strašno površni, sve doživljavaju vizualno, savršeni za manipulaciju. Ima toga i u virtuali kako navodiš. Ljudi reklamiraju sami sebe, postavljaju birane fotografije i pišu o sebi hvalospjeve. I drugi se navuku. Mnogi i žmire nad svim tim jer nema im druge. No, o ukusima se definitivno ne raspravlja. Mogu shvatiti tvoju žalost zbog otkazivanja koncerta, no začuđuje opis ljudi koji slušaju određene bendove, a koji ti nisu po ukusu. Upravo si me svrstao u skupinu hrušteva, nevjerojatno za pročitati. Nikada ne bih nikoga izdvajala zbog ičega, a kamoli zbog glazbe koju sluša. To bi trebala biti ugoda, razbibriga, ne nešto zbog čega ćemo se etiketirati. A tako doživljavam tvoje rečenice.
Ne znam tko je Karleuša, ne znam ni tko je taj Rambo Amadeus i zašto im daješ prostora uopće ako su negativni likovi? No, da li su negativni ako ih toliko ljudi favorizira? Tko to danas može odrediti?
Volim slušati Lennya Kravitza, volim i Depeche Mode (obožavam) i Smashing Pumpkins. I ne doživljavam se površnom osobom koja ih sluša jer ih slušaju drugi, drugi ih slušaju zbog mene. Slušala sam ih još dok drugi nisu niti znali da postoje. Kao i hrpu drugih glazbenika, svih žanrova. Glazba mi je vrlo bitna u životu. Mislim da na tim koncertima ima mnogo ljudi poput mene koji itekako poznaju bendove koje idu slušati i ne zaslužuju ovakav tvoj pristup. Vjerujem da bi njegov koncert bio odličan ako tako tvrdiš, no brojevi dokazuju da mnogi ne vjeruju i tu je kraj, ne može sve biti kako želiš.

Napisao si post na temu koncerta (+ četiri popratna), te i ja pišem o temi posta znajući da komentarom navlačim ponovno minuse, a mogla sam ti ostaviti samo par riječi koje bi ti oduševljeno prihvatio jer ti odgovaraju. Bez obzira na tvoj stav o njemu kao vrsnom glazbeniku, morao bi se konkretno zapitati da li je on baš tako kvalitetan kakvim ga opisuješ. I kod nas se po meni čudni izvođači favoriziraju, čudnih stavova, spornog djelovanja i pune dvorane. Živimo u takvom društvu na žalost. No, ako je netko najbolje od najboljeg (kao što navodiš) to ljudi jednostavno ne propuštaju, masu ih ode na koncert zbog doživljaja, zbog poštovanja tog umjetnika i njegova dugogodišnjeg truda. Npr. Mark Knopfler (Dire Straits) - imao je odličan profesionalno odrađen koncert pred nepunom dvoranom, znam par ljudi koji ga štuju i bili su tamo jer sviraju gitaru, ne slušaju inače njegovu glazbu.

A Alice je inače strašno lijep i privlačan muškarac, nadodala bih na kraju. Mislim da ću nakon viđenih slika pod linkom imati noćne more!
Sorry, na dužini komentara ali zaslužio si definitivno kraći osvrt. vjeruj mi kraći!
Pusa velika, imam zmiju oko vrata trenutno poput Alicea i krvavu košulju.
Hruštićin cmokić najveći
Objavio/la uzorita (2. prosinac 2008 18:45:30)
- Selma, Selma, voliš i ti Alicea Coopera, vidim ja :).

- Uzorita, koncert je otkazan zbog slabe prodaje karata pa su se organizatori uplašili da neće prodati dovoljno i da će biti u minusu. Sasvim jasno, Alice dolazi sa svojom opremom i to nije jeftino.

Osvrnuo sam se na euforiju koja se stvara oko dolaska nekih bendova. Nema sumnje da i ti bendovi imaju svoju publiku, ali ona ni izbliza nije tako brojna kao što mislimo gledajući koncerte. Kad bismo napravili anketu vidjeli bismo da je velik broj ljudi na koncertu došao zbog nečeg drugog a ne zbog muzike i izvođača. Primjera ima bezbroj i meni se ne da nabrajati. Dakle, nisam mislio da si ti hrušt ili ženka hrušta, ukoliko ideš na koncert grupe koju voliš. Ali ići gledati RFCP jer se vrte na televiziji stalno je bedasto (zanimljiva riječ). I tu sam se osvrnuo na te povodljive ljude podložne manipulaciji jer mi idu na živce :). Ne, nisu oni krivi što Alice Cooper nije došao, nema tu krivih, ali nisam o tome ni govorio. Da je Alice Cooper doveden na Exit vjeruj da bi se tamo skupilo bar 10 000 tih životinjica. Inače, meni su hruštevi jako dragi, ali ne i ljudi koji imajuosobinu hrušteva. I kako ti je moglo pasti na pamet da bih lošu riječ rekao za tebe?

Nećeš valjda reći da broj posjetilaca ili prodanih ploča govori o tome da li je nešto dobro ili ne. Pa eno, u Njemačkoj je Alice Cooper devet gradova obišao. A No Smoking Orchestra je imao više od 10 000 ljudi na koncertu, dok bi Sejino Zabranjeno pušenje imalo manje od 500. Znači li to da je Sejina muzika lošija? Dakako da ne znači. Ovo sam naveo kao najsvježiji primjer. Isto tako ću se osvrnuti i na Ramba i Karleušu. Oni nikako ne pripadaju istom miljeu. Rambo je muzički potpuno beznačajan i ljudi koji idu na njegove koncerte su muzički nepismeni. Ovu drugu uopće neću komentirati, suvišno je.

Za kraj, malo me zbunjuje što kažeš da ljudi sve doživljavaju vizuelno i da su površni, a onda ističeš Aliceov izgled. Tako bi se moglo pomisliti da si i ti takva, zar ne? To je dio imidža, i zmija i krv (umjetna), a i cijeli program koji na bini izvodi tokom koncerta. Ma znaš to i sama, šta ti ja tu objašnjavam... :). Usostalom, svi suodgovori u mom postu, čini se da ih sad već vješto pišem, hehe. A zašto onda odgovaram na pitanja u komentarima? Pa to je samo ugodno druženje s mojim dragim čitaocima, hehe :). Hvala za dugačak i sadržajan komentar.
Objavio/la mladi luk (2. prosinac 2008 22:48:01)
Da, vidiš euforija čini čuda od ljudi. Znam neke koji su u toj euforiji išli u druge zemlje i riskirali svoje zdravlje, putovali u teškim uvjetima, mokri do kože da bi vidjeli svoje omiljene izvođače, po meni upitne kvalitete, no ne osuđujem ih već nekako pokušavam shvatiti, teško, no pokušavam… Trudim se, da.

Ne razumijem zašto ljudi dolaze po tebi na koncerte ako ne žele slušati glazbu, pa ako su tamo i zbog same poze, možda im se svidi na kraju, dobro se provedu i sigurno nisu loše učinili. Pozitivnije je otići na neki koncert nego sjediti doma i gledati TV. Glazba nas oplemenjuje, podiže nas, ne možemo svi imati podjednak glazbeni ukus…
RHCP gledala bih iz prvog reda, ma da iz prvog… A TV baš i ne gledam, ma zamisli.
Za mene je hrušt (skarabej) posebna životinjica, nikako ga ne doživljavam negativno i mislim da je tu posve neprimjereno naveden kao primjer. No nikad nije kasno da tvoj prijatelj nauči i nešto novo. Pozdravi ga…

Skarabeji - kukci kojih ima više vrsta. Tako npr.skarabej nosorožac je toliko jak da može na svojim leđima nositi težinu 850 x veću od vlastite težine tijela. Skarabeji su uglavnom rasprostranjeni u toplijim područjima (red Coleoptera). Zanimljivi su još (Scarabeus sacer), balegar koji oblikuje balegu u lopticu i sa nogama je kotrlja na velike udaljenosti gdje na kraju ženka položi jaja. Skarabeji lete tijekom najvrelijeg doba dana. Gruda koju skarabej kotrlja sadržava njegove ličinke koje samo što se nisu izlegle..dalje je iz ovoga nastalo i njegovo simboličko značenje.
Sveti skarabeji - štovali su ih stari Rimljani, njihove legije zastale su pred bitkom s barbarima kada su im put prepriječili skarabeji kotrljajući kuglice. Bili su i predmet obožavanja pa se često izrađivao dragi kamen u njegovom obliku ili broševi od drveta gline itd.
Skarabej - je ipak najviše poznat kao simbol Egipta i to simbol boga Khepere, simbol izlazećeg Sunca, života, zdravlja i besmrtnosti. Egipatski bogovi su se često prikazazivali sa glavom neke životinje od psa, majmuna, krokodila, skarabeja. Skarabej je slika Sunca koje se ponovo samo iz sebe rađa. Skarabej među nogama drži golemu sunčevu kuglu, kao što se bog sunca vraća iz sjena noći tako se i skarabej rađa iz vlastite rastočenosti, opet gura vatrenu kuglu u koju je odložio svoje sjeme. Stari Egipćani su ga poistovjećivali sa samim Suncem. Kheper - oni koji kotrlja, tako i skarabej postaše njegov simbol.
"Mrtvo tijelo” - za Egipćane, nosilo je u sebi klicu za novi - duhovni život. Kako je skarabej davao skriveni život svojim ličinkama u grudi tako će i amulet skarabeja, mrtvom tijelu na koje je stavljen, podariti novi život. Na srce pokojnika stavljala bi se amajlija, skarabej srca. Srce je savjest, ono upravlja čovjekom i nameće mu zabrane, ono je samostalno biće koje boravi u tijelu, čovjekovo je srce njegov vlastiti bog.
- izdvojeno sa neta.

I za kraj skrušeno priznajem i mene pomalo zbunjuje što sam zbunjena Aliceovim vizualnim identitetom! Ma znam ja da je to sve dio imidža, umjetno i cijeli program koji na bini izvodi. Da znam, ti bi žmirio cijelo vrijeme na koncertu jer ne padaš na vizualno.
Možda i ti jednom naučiš što je naj... Ostavljam linkove, jedan za tebe, jedan za prijatelja ti. Vizualno je nevažno, to znaš, dakle ne gledaj već pokušaj uhvatiti ritam, samo on je tu važan naravno. Ostalo je sve dio imidža…

http://www.youtube.com/watch?v=4GqLNDyLmGg&feature=related

http://www.odalisca.com/

:}*
Objavio/la uzorita (3. prosinac 2008 2:04:59)
:))
Objavio/la crna_orhideja (4. prosinac 2008 14:58:01)
Eh, a nisi se zamislio kako je Aliceu Cooperu koji se mora nositi sa činjenicom da mu je slaba prodaja karata i da nitko neće doć slušat njegove pjesme...? Hm. A tko je Jelena Karleuša? neka umjetnica visoke kvalitete, sigurna sam.
Objavio/la Ithiriel (4. prosinac 2008 15:50:46)
Kuc, kuc... Nema novog nastavka serijala o tulumu, a tek postaje zanimljivo...
Zar je Alice u depri zbog otkazanog koncerta i tko je Darkić?
Krampus stiže ako ne napišeš nastavak.
Objavio/la uzorita (5. prosinac 2008 15:52:49)

rekla bi vam moja bosanska frendica-što ste se uzjebali?

pozdrav :)))
Objavio/la frka (7. prosinac 2008 18:13:19)
:)
Objavio/la Teta Dany (8. prosinac 2008 22:30:43)
Jedino što nikada nisam volio to su bili kratki postovi...jebeš ti post uz kojega nemoreš čitajuči popit barem dva gemišta iza objeda... da faze biznisa i prodavanja zjaka pojedinih "vrhunskih umjetnika" su inače veoma poznate i popularne na brdovitom balkanu a Alice je ipak malo ostarjela umjetnost koju treba shvatit i razumit... ma treba to voljet, iako me iznenađuje toliko loša prodaja :( Ipak moram rijet da mi je drago da će makar biti izmišljeni intervju i slušaj Mlada Kapulice da se nisi usudijo to ne odradit... nemoj da ti za Božić pošaljemo šibu, mjesto poklona :)))))
Objavio/la Gospar (12. prosinac 2008 16:59:01)
i ja sam jedna od onih koji samo za "poison" znaju. jao. :D
Objavio/la amata (13. prosinac 2008 5:39:08)
- Uzorita, samo je jedna osobina hrušta ovdje spomenuta. I smam sam išao u stranu zemlju gledati nekoga koga muzički nepismeni i vrlo povodiljivi osporavaju. Ne obazirem se, pokisao sam tada, vozio se kući mokar, ali isplatilo se. I jedva čekam narednu turneju. RHCP je očajan bend sačinjen od antipatičnog pjevača, masnokosog gitariste, dosadnog basiste i nezanimljivog bubnjara. Repertoar im je obično smeće, a reklama je bogoska. Ljudi se furaju na takve. Daleko su oni od fanova, kao što je RHCP daleko od dobr muzike. Vidiš, čak i u Americi postoji loša muzika :).

- Crna orhidejo, pa gdje si ti? Evo ti smajli :)).

- Ithireiel, njemu je sad najteže :). JK je nakaza, baš kao i GC (Goca Tržan).

- Uzorita, Darko Pančev je odgovor. Krampus je dobra riječ, a nastavak... Vidjet ćemo, vidjet ćemo. Treba puno pisati, a ja imam oko 420 ideja, heheheh.

- Frka, a baš sam se i ja uzjebao kad sam vidio koliki nastavak treba pisati :).

- Tata Dany, je l' voliš ti Alicea, a? :)

- Gospar, odlično upotrijebljena prosta riječ :)). I gemišt, to je pravo piće. Hvala na ovako velikoj podršci. Ohrabrio si me. Jebeš ti post za vrijeme kojeg ja ne spičim litru crnog vina dok ga ne napišem (zima je, dok ne pomaknu sat unaprijed ja pijem samo crno) :)).

- Amata, bolje i to nego ni Poison. Nova čitateljica, jeeee! :) Veselim se. Ide novi post, ide novi post! :)




Objavio/la mladi luk (14. prosinac 2008 3:45:28)
pa što onda ako i čitamo 20 minuta, lijepe su ti te priče, nikad mi nije bilo dosadno, tko tebe čita taj i očekuje duže priče pa čita tad kad može odvojiti vrijeme :))
Objavio/la trubica (19. prosinac 2008 23:32:37)
Da, dobro kaže Trubica. I ne možeš se svima svidjeti. Sviđaš se samo onima koji te zaslužuju i koji te ne živciraju. ;) Šta ti trebaju drugi uz nas?

I baš si mislim... otkazivanjem nastavaka priče, isti si ko i oni koji su otkazali koncert. Opet, šta smo mi krivi što su oni otkazali koncert? Nadam se samo da nisu i miševi otkazali koncert. :)
Objavio/la natuknica (20. prosinac 2008 8:15:19)
#Luk,
1. Vidiš ja se furam na RHCP i pjevač je prava faca i meni je njihova muzika dobra i to si shvatio iz mog komentara.
2. A koga si ti to išao gledati u inozemstvo, a da ga muzički nepismeni i povodljivi osporavaju?
3. Nisam znala tko je Darko Pančev, sada znam jer raspitala sam se, misliš da bih morala to znati i što misliš o ljudima koji to ne znaju, ne prate nogomet?
4. I o kojem koncertu miševa Natuknica piše, mislim da mi je nešto promaklo u postu - postovima ne vidim taj podatak? Malo sam zbunjena.

Moj pozdrav
Objavio/la uzorita (20. prosinac 2008 12:36:55)
- Trubice, hvala što tako misliš i iznosiš svoje mišljenje. Znam kako je to, imam i ja neke blogove koje volim i na kojima su dugački postovi. Čitanje pet strana u Wordu je naporno, puno je lakše u štampanoj verziji. Isto tako nije lako ni napisati toliki tekst, posebno kad znam da ima i nastavak, bar jednako dugačak :). A vremena baš i nemam, u toku je rad na jednoj znatno dužoj priči koja će se pojaviti u štampanom obliku :).

- Natuknice, hvala i tebi, s te strane nisam gledao čitavu situaciju, a vidim da može i tako. Slično se dogovilo neki dan kad smo svirali, bilo je znatno manje ljudi nego što sam očekivao. I bio sam razočaran, čak malo i ljut na one koji su rekli da će doći, a nisu. Ne zato što nisu došli nego što su rekli, a nisu. I onda sam se sjetio - pa nisu ovi ljudi ispred nas ti koji su loši. Oni su došli da nas čuju, sviramo za njih. I odsvirali smo dugačak koncert, čak 49 ili 50 pjesama. I bilo je lijepo. Sad mi se baš ne uklapa nastavak o Aliceu jer ide katolički Božić, htio bih i jednu priču u tom duhu. A teško je biti bloger, teško... :)

- Uzorita, voliš RHCP jer si površna kad je muzika u pitanju, sviđa ti se kako izgleda pjevač (nabildan kao prvorazredni bik i mudrog izgleda kao pijani glupan) pa kažeš da se furaš na njih. Ništa čudno, većina cura baš tako bira kakvu će muziku slušati :). Kako ono ide... Give It Away... Jako dobro, jako dobro.. :). Ili ono Hey oh... now listen what I say oh... Ma krasan bend, i dobro je što ima toliko obožavalaca :). U inozemstvo sam išao gledati neke izvođače koji površni ocrnjuju. Ali, ja volim reakcije onihiz višeg ranga, ako mi je do reakcija, a obično nije, ne volim kad o muzici pričaju oni koji istovremeno kad i milijardu ostalih postanu fanovi Amy Winehouse i oni kojima je zanimljiv Let 3, Rambo Amadeus, oni koji Madonnu ozbiljno shvaćaju... Neka slušaju to što slušaju, meni to ne smeta, ali mi nismo ista liga. Darko Pančev je, kako sam negdje rekao, stvar opće kulture, kao da netko ne zna tko je Van Basten. Za post koji Natuknica spominje pretraži arhivu, nemoj biti zbunjena :).
Pozdrav s moje strane.
Objavio/la mladi luk (20. prosinac 2008 14:30:58)
#Luk, o površnosti sam sve napisala u svoja gornja dva opsežna komentara, pročitaj ih ponovno. Ispričavam se na dužini jer vidim da ih nisi pažljivo pročitao - predugački su. Za V. Bastena nisam sigurna, izgleda da mi je opća kultura koma. Strašno, strašno, no mislim da većina Žena to nekako ne zna ili nije nužno da znaju i ponovno sam zbunjena.
Druga sam liga pa nema veze. Vjerujem da Natuknica nije mislila na post iz arhive, a to vidim i iz tvog zadnjeg komentara. Drago mi je da Vam je koncert bio ljiep i da je publika zadovoljna. Zahvaljujem na preporuci čitanja tvoje arhive.

Inače, nadolazeća 2009. godina, posvećena je velikom J. Haydnu, također ima veze sa muzikom. Glazba je umjetnost, ugoda, ponavljam. Nekome su to narodnjaci, nekome Madonna, a nekome Alice C. kako pišeš. O glazbenim ukusima ne volim raspravljati jer muzika je još jedina svakodnevno dostupna zabava koja ljudima preostaje. Za mene su to trenuci koji nas izgrađuju iznutra, vraćaju našoj prirodi i uzdižu od ovog vanjskog ludila. Čine mali pomak. Naravno svatko ima svoj životni ritam i drži ga se. Ovisno s koje strane riječ doživljava.

Maurits Cornelis Escher (1898. - 1972.): “Ono što mi je lijepo želim da se ponovi, opet i opet. A to je RITAM.”


Ugodne blagdane želim
Objavio/la uzorita (20. prosinac 2008 18:30:02)
#Luk, o površnosti sam sve napisala u svoja gornja dva opsežna komentara, pročitaj ih ponovno. Ispričavam se na dužini jer vidim da ih nisi pažljivo pročitao - predugački su. Za V. Bastena nisam sigurna, izgleda da mi je opća kultura koma. Strašno, strašno, no mislim da većina Žena to nekako ne zna ili nije nužno da znaju i ponovno sam zbunjena.
Druga sam liga pa nema veze. Vjerujem da Natuknica nije mislila na post iz arhive, a to vidim i iz tvog zadnjeg komentara. Drago mi je da Vam je koncert bio ljiep i da je publika zadovoljna. Zahvaljujem na preporuci čitanja tvoje arhive.

Inače, nadolazeća 2009. godina, posvećena je velikom J. Haydnu, također ima veze sa muzikom. Glazba je umjetnost, ugoda, ponavljam. Nekome su to narodnjaci, nekome Madonna, a nekome Alice C. kako pišeš. O glazbenim ukusima ne volim raspravljati jer muzika je još jedina svakodnevno dostupna zabava koja ljudima preostaje. Za mene su to trenuci koji nas izgrađuju iznutra, vraćaju našoj prirodi i uzdižu od ovog vanjskog ludila. Čine mali pomak. Naravno svatko ima svoj životni ritam i drži ga se. Ovisno s koje strane riječ doživljava.

Maurits Cornelis Escher (1898. - 1972.): “Ono što mi je lijepo želim da se ponovi, opet i opet. A to je RITAM.”


Ugodne blagdane želim
Objavio/la uzorita (20. prosinac 2008 18:30:04)
želim ti nezaboravan Božić i svako dobro u 2009.
Objavio/la zvucisrca (20. prosinac 2008 21:00:34)
Ja bih samo kratko, (a htjela bih tebe stići .... da imam tu moć) hej! :-)
Objavio/la Zipper (20. prosinac 2008 21:11:32)
- Uzorita, muzika nije samo zabava, neki ljudi ne stvaraju pjesme samo da bi bili zabavni. Navela si Madonnu. Ona to upravo zato radi i primjer je površnog i prolaznog. Nju vole upravo površni, oni kojim atelevizija i žuta štampa diktiraju ukus. Što se tiče njene muzike, to je ono što ne ostaje, ali budući da najveći dio ljudi upravo tako doživljava muziku, Madonna godinama traje. Apsurd. Ali, ona je nevažna, previše je i ovo što sam joj posvetio.

- Zvucisrca, hvala. I ja isto želim tebi :).

- Zipper, ma nemam ja moć, He-man ima moć, on je gospodar svemira :). Evo ti smajli - :).
Objavio/la mladi luk (22. prosinac 2008 15:59:23)
#Luki dragi, samo sam malo navratila u tvoju uspavanu gredicu da mrvu predahnem i sakrijem se... Gledam i čitam te svoje kilometarske komentare, ma koji je trud u njih uložen, nevjerojatno! Poput postova su, a baš sam bila smiješna.
U stvari važan je samo jedan :) i isto ti je sve...
Da, život je lijep, idemo dalje...
Objavio/la uzorita (11. svibanj 2009 1:25:55)